Zdena Weinrichová: Vykládat karty je můj životní úkol

24. května 2007 v 0:33 | liduš |  TAJEMNO
Zdena Weinrichová bývá často prezentována jako kartářka hvězd. Ano, mezi její klientelu patří mnohé celebrity, právě tak jako novináři, ale třeba i duchovní. Především však pomáhá těm, kteří se potřebují ve svém životě lépe zorientovat a je jedno, jaké nesou jméno. Cítí to jako svůj životní úkol. Poskytla mi pro vás exkluzivní rozhovor.






Dokážou dát karty odpověď na každou naší otázku?
Podle toho, jak se uchopí. Kartářka nemá v rukou jenom karty, ale také intuitivní dar, který ji vede. Karta může mít pokaždé jiný význam.. Pro kartářku je pomocníkem napojení se na člověka. To dokáže ovšem málokdo. (Pozn aut.: Názorně mi ukazuje napojení bezkontaktním dotekem, kdy její ruku nad svou cítím jako působení zvláštního, příjemně a hřejivě pronikajícího tepla.) Pokud je toho vykládající schopen, je dobrý kartář.
Karty tedy nemůže vykládat každý?
Je k tomu potřeba onen dar intuice a napojení a pak schopností, které je schopen rozvíjet každý. Je hodně kartářů, ale jen málo vyvolených, aby něco dokázali. Ostatní se mohou trefovat do různých okolností, ale pak je jiná kategorie kartářů, řekla bych už spíše věštci.

Je možné se napojit na někoho po telefonu?
Jde to, pokud je kartář opravdu "profesionál", dokáže vycházet z hlasu. Trvá to hodně dlouho, ale odpovědi mohou být přesto přesné. Komerčně to ale nejde.



Takže když někdo uslyší na pár desítek vteřin hlas z telefonu, nemůže se dobře napojit?
Ne, vyžaduje to dlouhodobé vzájemné povídání. Jinak se musí vidět a klient si na karty sáhnout, protože je to o energii, která je i po telefonu, ale napojení vyžaduje mnohem delší čas.


Do jaké míry je náš život svázaný osudem?
Osud je naše znamení, do kterého jsme se narodili, naše číslo, čas, ve kterém jsme přišli na svět. Pak si na svět neseme různě zatíženou karmickou duši. To vše působí na naše jednání a vlastní osud si tak tvoříme sami. Pomáhá nám ho vytvářet i rodina, škola, přátelé. Pomáhají nám ho tvořit, nebo i kazit, podle toho, jak jsme ovlivnitelní.

Do cesty nám ale vstupují překážky, které si sami nevybíráme…
To jsou karmické záležitosti, které jsme si s sebou do života přinesli, nebo získali a musíme si je tzv. odpracovat. Pokud má někdo hodně zatíženou karmu a uvědomí si, že svůj život musí změnit, pak může jít dál lepší cestou. Když ke mně přijde někdo na výklad, pak ho nasměruju, ale je na něm, jestli to přijme. Říká se, že kartářky ovlivňují, ale pokud, tak by to mělo být pouze v pozitivním smyslu. I když má někdo " v osudu" něco negativního, dokážeme to společně přetransformovat, některé věci bude muset dotyčný přijmout jinak, poprat se s tím, leccos se dá změnit. Tam je prostor pro svobodnou vůli. Nic ale není náhoda, vše s čím se potkává, se potkat měl, je to jeho karma, nebo jeho volba. To je onen "osud".
Jak zvolit toho správného kartáře?
V dnešní době nejspíš zapátrá na internetu, klikne na toho, kterého má nejblíž. Buď ho osloví karmicky, to znamená, že si k němu má jít pro výprask a bude ještě víc zatížený. Protože ještě nemá "odpracováno", takže nemusí potkat toho správného, nebo si klikne na toho dobrého a ten mu vysvětlí spoustu věcí, může ho zastavit, říct mu, že už svou karmu má odpracovanou. Záleží i na andělu, který nás vede. Který řekne, ještě není tvá doba, ještě si za někým zajdi, ať ti pořádně natříská.
Na kartářích je velká odpovědnost….
Proto mají kartářky také velké karmy. Jestliže se někdo definuje jako kartář, může tím, co říká, ublížit nejen lidem, ale i sám sobě, zatížit svoji karmu. Když vykládám karty, jsem velice důsledná i sama k sobě, nejen abych člověka dobře nasměrovala, ale sama nemůžu lhát, jako věřící nemohu určité věci porušovat. Vykládám na rok. Dál nemohu, protože bych se mohla stát karmickou, ovlivňovat něčí osud. Co mohu: mám ve své klientele spoustu studentů, nedokončených škol, ale taky ofocených diplomů, protože tito lidé měli za mnou přijít, dozvědět se, že na to mají a měli mi svůj diplom dát potom na památku. Ne vždycky to jde, když vidím nějakou hlubokou propast, pak hledáme v kartách třeba jiný talent. Takový člověk může najít smysl života někde úplně jinde. Třeba se stane umělcem.
Koho ze svého oboru byste mohla doporučit?
Je spousta dobrých kartářů, osobně se s nimi nestýkám, pokud za mnou sami nepřijdou. Někdy chodí i tajně. Nebudu je ale jmenovat, protože jim nechci dělat špatnou image. Mým velkým guru je profesor Ignatěnko, a protože jsem věřící, chodím do kostela, mám i spoustu kamárádů z řad kněží. Tam čerpám nejen sílu, ale i určitou odevzdanost, abych si rozuměla, abych věděla, co dělám, jaká je moje cesta. Chci vědět, zda neporušuju ve vesmíru nic, čím bych si zatížila svoji karmu. Před každým výkladem i po se modlím, mám své denní rituály, vysvěcuju, pálím, klečím, …nestydím se za to.
Výklad karet ale není právě v křesťanském duchu…
Já mám sice karty v ruce, pomůžou mi k soustředění, ale jsem spíš "jasnovidka" než kartářka. Karty si dám před sebe, koukám na ně, vidím tam čísla, barvy, ale hlavně se jejich prostřednictvím napojuju na toho, komu vykládám a vidím, čím prošel a co ho čeká. Otec Damián o mě prohlásil, že nejsem kartářka, ale že mám dar jasnozřivosti. I faráři mě mezi sebe berou. Zažila jsem i spoustu úkazů, třeba za mnou chodilo světlo, dodnes mám pozůstatek v tom, že mi ve tmě "svítí" ruce.
Jaká je úspěšnost výkladu?
To je spíše otázka pro kartáře, co používají jen karty. Tím, že já mám i jasnozřivost, tak úspěšnost je velká. Je pravda, že někdy se to trochu táhne, i do třech let, ale většinou už do roka se mé předpovědi splní. Navíc se zabývám i numerologii, astrologií, jsem i mistr reiki, tak si myslím, že člověk ode mě odchází naplněný. Jak energií, tak pozitivním vyladěním. Mně se to zpětně vrací v tom, že s lidmi prožívám jejich pocity štěstí, při narození dětí, dokončení škol, nalezení lásek. Dostávám tak pocit naplnění. Stane se, že ke mně někdo přijde a nechce přijmout pozitivní informaci, kterou mu předávám, protože už má zabudovaný jiný program, ale záleží to vždy na něm samotném. Když mu řeknu to dobré, musí pro to něco udělat, ale má to už opravdu na dosah.
Ještě k jasnozřivosti, kterou lze považovat jako dar. Nemůže o něj člověk přijít, když jej zkomercionalizuje?
Myslím, že ne, protože každý má svojí cestu. Co se týká mne, tak já mám hodně dobrých nápadů, co bych ráda dělala. Mohla bych podnikat, vymýšlím pro známé třeba různé obchodní věci, ale mojí cestou jsou karty, protože díky nim se mám scházet s lidma, s těmi, co mě mají najít, mám v jejich životě své určené místo. Jinak hodně pomáhám dětem ve sdružení, (pozn. aut.: projekt Dětský domov CUP). Už čtyři roky pomáhám také organizovat semináře, mohla bych dělat dělat vlastně cokoliv, jsem hodně akční, ale vykládat karty je můj úkol.
 


7 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 romana | 24. května 2007 v 17:31 | Reagovat

Díky za opravdu zajímavý rozhovor. V jedné odpovědi paní Weinrichová také vysvětluje, že komerční věštění z televize je nereálné. To by si měli přečíst hlavně ti, co za to utrácejí velké peníze.

2 iva | 24. května 2007 v 23:26 | Reagovat

pro Lindu: Každý si v rozhovoru najde, co chce a umí, já bych zase řekla, že z vás mluví závist.

3 liduš | E-mail | Web | 2. června 2007 v 10:57 | Reagovat

Omlouvám se za smazání příspěvku paní Běly, ale prosím nepoužívejte tento blog k reklamě na své služby. Děkuji

4 petra | 4. června 2007 v 18:42 | Reagovat

zdravim Vas,predem vzkazuji Linde,ze mela na pani Zdenu spravny odhad.mela jsem tu cest se s pani,,kartarkou"potkat,kdy jsem ji navstivila jako klient.Je to uz necelae dva roky a sale cekam na jeji vestby.Krom takovych jako nake banalni potize se zdravim-jako je ,,chripka"atd,kdo ale behem dvou let hlavne pres zimu neonemocni,ze,????Pani Zdena si uctuje 1000,-kc udajne za hodinu,ale....Byla jsem na 9hod.objednana,privitala me velice neprijemna odtazita dama ktera se 5min.modlila pri kazdem otoceni karty poklepava na dalsi.a neco malo po pul desate mi bylo oznameno,ze to je vse.1000,-kc zhruba ani ne za pul hodky.Dnes uz chapu bydleni v novostavbe a bytecek vybaven starozitnym nabytkem.Byla to zkusenost a dnes se uz jen smeji temto rozhovorum jak se musi napojit atd...

5 marcela | 5. června 2007 v 0:05 | Reagovat

Přidám svůj názor, také jsem byla u paní Weinrichové. Až mě mrazí jak rychle a poměrně velmi přesně dokázala předpovědět, co se mi a v mém okolí stane. Něco do týdne, něco dýl. Když na to pohlédnu zpět, tak myslím, že byla úspěšná na 8O%. Její předpovědi nebyly nic obecného, dotýkaly se věcí, o kterých nemohla dopředu nic tušit.Nechci zpochybňovat výpověď petry z předchozího příspěvku, ale možná je jednou z těch, co si šla pro karmický výprask a musí nejdřív ještě na sobě zapracovat sama.

6 liduš | Web | 6. června 2007 v 0:11 | Reagovat

Uznávám právo každého na jeho názor, k tomu slouží diskuse. Nesmí si to ale plést s pomluvou Jarko alias Lindo, (jak jsem si ověřila). Váš příspěvek bude z toho důvodu vymazán.

7 petra | 17. června 2007 v 22:25 | Reagovat

pro marcelu:moc nerozumim tomu karmickemu vyprasku.Jen podotykam,ze jsem nebyla ten den(tou navstevou)zklamana jen ja,ale i dalsi 2kolegyne+plus 1kamarad.No neni to super za necele 3hodky vydelat 4000,-kc???Abych nebyla jen zla prece neco jsem si odnesla jeji nihu vlastnorucne podepsanou.hahaha.Kde jsou same krasne predpovedi a osudy lidi POZOR,ktere se OPRAVDU,ale OPRAVDU staly.mejte se a hezky vecer

8 petra | 2. července 2007 v 22:21 | Reagovat

tady to teda pekne vazne v komunikaci

9 michaela | 8. července 2007 v 14:05 | Reagovat

ahoj, chci se taky podělit o zkušenost- také jsem byla u paní weinrichové. Mám zkušenost, že co se týče vykladu, je to opravdu mimořádná žena- vše se mi splnilo, naprosto odhadla mé i přítelovo rodinné zázemí, aniž bych jí cokoliv řekla..takže vyklad skvělý-určitě bych jí doporučila. ovšem musím uznat i názor Petry, co se týče jejího chování, opravdu jsem cítila jistou nadřazenost, odtažitost a určiě ne srdečnost- nebo nevím, jak to nazvat, nechci být nespravedlivá. Možná to je tím, že nejsem VIP?Chápu, že se u ní asi lidí vystřídá mnoho a každý na ní jen "hází" své problémy. Ovšem ani pro mě není 1000kč uplně málo a očekávala jsem, že mé problémy se mnou bude více řešit- zvlášt, když inzeruje, že je vyklad "časově" neomezen.Takže Zdeničko, jestli si tyto stránky pročítáte, dělejte s tím něco..Jste opravdu báječná, tak si to zbytečně nekazte.

10 Katka | 23. července 2007 v 8:57 | Reagovat

Vcera som navstivila pani Zdenu. Bol to prijemne straveny cas. Prekvapila ma tym, aka je mila, priatelska. Urcite mnohy z nas poznaju ten pocit, ked sa citite na dne. Rovnako som bola na tom aj ja vcera, ked som k nej prisla. Som jej vdacna za jej rady. Som odhodlana urobit hrubu ciaru za minulostou. Ist do predu zo vztycenou hlavou, s vedomim, ze na mna caka pekny zivot. To pekne musime hladat v sebe, vo svojom okoli, v tych skutocnych priateloch. Ak sa mi jej vestba naplni, urcite vam o nej napisem a urcite o tom napisem pani Zdene, alebo ju osobne navstivim. Este raz velmi pekne dakujem.

K.

11 Zdeněk | 25. července 2007 v 3:26 | Reagovat

Tak jsem navštívil její webovky a na odkazu reference mne zaujalo toto, nevím, zda toto je zrovna pozitivní reklama?

Její klient byl také stylista Daniel Procházka a toto o ní pravil:

"Se Zdenou mě seznámila moje kamarádka Kateřina Kornová a od té doby si život bez Zdeny vůbec nedokáži představit.Hodně mi pomohla v mém osobním životě a pomáhá mi stále. Jí vděčím za to, že jsem si vyřešil osobní život."

Bohužel,jak víme, Procházka vyřešil svůj osobní život sebevraždou.

Je jasné, že to byla jeho volba. Spíše se na to dívám jako marketingový manažer, doporučil bych aktualizaci stránek.

12 petra | 25. července 2007 v 22:42 | Reagovat

ahoj Zdenku,dost se mi libil Tva reakce.Naprosto s tebou souhlasim.s pozdravem

13 Zdeněk | 3. srpna 2007 v 3:52 | Reagovat

Petro, děkuji.

14 petra | 10. srpna 2007 v 21:39 | Reagovat

proc tu nikdo nic nepise???nakou reakci...

15 Zdeněk | 11. srpna 2007 v 1:08 | Reagovat

Docela by mne zajímal názor této kartářky Zdeny Weinrichové na pořad Zeptej se osudu, co běží na Primě.Zda by se k tomu propůjčila? No asi ne.Dle toho co bylo mezi řádky, není věštba přes telefon možná, v této formě.Tedy pokud není mezi oběma komunikace a ten člověk jen položí pár sekund trvající otázku. Co říká také na "kolegy" věštce z pořadu. Zda je za to, že vydělávají na lidském neštěstí může čekat (karmický) trest? Neboť ti lidé,diváci, se řádně tedy asi nic moc nedozví,zda-li vůbec je mylná odpověď dokonce nepoškodí a zaplatí za hovor stovky až tisíce Kč, a to i ti, co se nedovolají a čekají jen na přepojení do vysílání.

16 danka | 12. srpna 2007 v 18:43 | Reagovat

Ahoj všem. Neznám tuto kartářku, ale souhlasím s jedním. Navštěvuji jednu kartářku a léčitelku spíš pro bylinky a tak. Občas vyloží karty na určitou věc. Nic neřekne konkrétně, ale vždy mi pomohla vyjít z krize a hlavně někdy mi řekla neřešte to hned uvidíte ono to půjde i jinak. Díky ní znovu studuji protože mě nejdříve po prvním semestru vyhodili, nerozvedla jsem se a překonala i osobní krizi. Chodím si k ní pro energii, kterou občas nemám žádnou. A hlavně neřekne nic o velké budoucnosti a o tom, co si člověk musí ještě dlouho budovat. Ale vše co řekla se splnilo. To trvá už déle než 2 roky.

17 Mirka | E-mail | 27. září 2007 v 13:20 | Reagovat

Ahoj, take pridam svou zkusenost...

Koncem roku 2002 jsem sla do knihkupectvi podivat se, jakou knihu bych si koupila - shanela jsem tehda horoskopy na cely rok, ale bohuzel je nemeli. V tomto khihkupectvi meli rozlozeny nove vytisky primo na pulte a ja se pristihla, jak moje ruka lezi na jedne slabe knize - zaujala me a zakoupila jsem si ji. Doma jsem ji precetla na posezeni - ano, byla to prave Zdeny kniha, co jsem tak rychle zhltla. Pochlubila jsem se s ni moji sousedce a od ni mi tehdy prisla smska se Zdeninym tel.cislem. Nevahala jsem a zavolala a objednala jsem se. Byla jsem tehdy na tom velice spatne psychicky (zhrouceny vztah, pred maturitou, rodinna nepohoda), uvazovala jsem i o sebevrazde...

Zdena me uvitala velmi mile, citila jsem z ni velkou silu. Usadila sem se a chtela slyset, co me ceka - hlavne to, ze se ke me byvaly vrati a vse bude zase jako driv. Ovsem to me nerekla, rekla mi, ze potkam toho praveho, budu zit za velkou vodou a bude to nafurt. Byvaly se ke me bude chtit vratit, ale nemam to pripustit, zklamal by me znovu. Srdce mi rikalo neco jineho, ale jeji radu jsem uposlechla a ten onen prisel, dnes spolu zijeme za louzi uz 5tym rokem a zpecetili jsme svuj vztah svatbou. Zdena je skvela kartarka pro mne. Rikam pro mne proto, ze kazdymu vyhovovat nemusi, jak vidim, dokonce i vim, ze nekomu se vubec netrefila, nebo snad informaci spatne pochopil? Nevim, odpoved nemam. Vydelek ma Zdena jiste slusny, ale reknu Vam to asi takto - lepsi vydelek z jeji profese, kdy je jeji zasluhou nemalo stastnych lidi, nez vydelek napr. bankeru, co maji za ukol Vas udelat nestastnymi za kazde okolnosti (poplatky, poplatky, poplatky). Souhlasim s tim, co Zdena naznacila - ona je schopna i v jinych oblastech, kde muze mit o dost vice, nez z karet a to mi verte!!!

P.S. jeste k tomu casovemu obdobi, take se mi hned nesplnilo vse do casoveho limitu, ale vse ma asi svuj cas, prislo to o neco malo pozdeji, hlavu vzhuru..

18 Lenka | E-mail | 29. září 2007 v 19:31 | Reagovat

dobry den, take jsem asi pred 2-3 týdny navstívila kartarku Zdenu Weinrichovou a s jejím výkladem byla velice spokojená. Dokonce se zcela přesně stala již jedna událost o které mluvila.Jen přišla o pár měsíců dříve. Snad to bude tak jak řekla, děkuji!!! Preji Vam moc a moc štěstí. Nelituji peněz které jsem investovala.

19 Ilona Plachá | E-mail | 4. října 2007 v 0:04 | Reagovat

Napište mi co mě čeká do budoucnosti. Narodila

jsem se 6.5.1955 ve Varnsdorfu kolem 14.hodiny.

Jsem vdana, porodila jsem 3 děti,1977 první dcera žije, ma 2 syny,1980 druhy chlapec zemřel 3.den po naroze, 1984 dcera Markétka zemřela při autonehodě 13.7.2003 v 5,17hod. Jsem v duševním napětí, trpím depresemi a smutkem. Nechodím mezi lidi, jsem z této nemoci v plném invalidním důchodu. Čekám na Vaši věštbu. Děkuji Ilona Plachá

20 petra | 5. října 2007 v 17:31 | Reagovat

Mila Ilono,nezapominej,ze zadarmo ani kure nehrabe a pani Zdena uz vubec ne.....!!!!!!!!!

21 petra | 5. října 2007 v 17:31 | Reagovat

Mila Ilono,nezapominej,ze zadarmo ani kure nehrabe a pani Zdena uz vubec ne.....!!!!!!!!!

22 Michal | 19. října 2007 v 19:21 | Reagovat

Ahoj,

k paní Weinrichové docházím již šestým rokem. Za prvé se jedná o velice silnou osobnost, plnou energie. Za druhé její předpovědi se vyplňují tak přesně, až vás vždy zamrazí.Paradoxem na tom všem je, že jsem vždy byl realista a na "nějaké výklady z karet" jsem absolutně nevěřil. No jo, ale člověk se stále učí, a já dnes, na základě svých zkušeností s paní W. uvěřil, že existují lidé se schopnostmi předpovídat budoucnost. Nikoho nepřesvědčuji, aby k paní Weinrichové chodil, ale také na ni nedám dopustit. Ve svém oboru je fakt dobrá a já ji přeji do budoucna jen to dobré.

23 Zdeněk | 2. ledna 2008 v 18:02 | Reagovat

Zajímalo by mne, zda by p.Weinrichová účinkovala v novém pořadu Primy Volejte Věštce,co dneškem nahrazuje Zeptej se osudu.

24 Fialka | E-mail | 29. ledna 2008 v 11:02 | Reagovat

Dobrý den,

děkuji za Vaše názory, které mě potěšily i překvapily a moc bych prosila o kontakt na paní Weinrichovou.

Děkuji

25 Zdeněk | 4. února 2008 v 0:29 | Reagovat

Zdenička Weinrichová by měla být v pondělí 4.2.2008 v 8.15 hodin hostem (pravidelným) ve Snídani s Novou,tak jsem na ni zvědav a zároveň natěšen :-) Jinak kontakt na jejím osobním webu :-)

26 Dana | 19. února 2008 v 20:30 | Reagovat

Neviděla jsem, snad tam ještě bude. Já viděla jen Kludskou.

27 petra | 2. března 2008 v 22:42 | Reagovat

tady je to nake nudne,co.Jinak co rikate na zeptej se vestce jesli to nekdo sleduje???Docela huste nekdy......

28 Pepa | 11. března 2008 v 1:35 | Reagovat

Petro, to musíte na ty dva spodní články rubrice Tajemno, tam to stále pokračuje....

29 petra | 11. března 2008 v 1:54 | Reagovat

pepo dik

30 petra | 11. března 2008 v 1:55 | Reagovat

pepo dik

31 Pepa | 11. března 2008 v 2:23 | Reagovat

Není zač, ale pro "silné nátury", hustý!!!!, někdy se tam píšou teda fakt blbosti, někdy dost zajímavý věci a hlavně kritika, to už je holt náš národ....

32 Lucka | E-mail | 22. března 2008 v 14:03 | Reagovat

Ahoj vsichni i ja jsem mela tu cest navstivit pani weirichovou,a uprime jsem potrebovala nejak nasmerovat a tak jsem tam sla...Upresnim jen toto nemela jsem ani paru o tom kdo pani weinrichova je cislo jsem dostala od kamaradciny maminky ktera byla nad miru spokojena[ze je to tak uznavana kartarka a ze vyklada i znamym osobnostem jsem vubec nevedela]a tak jsem tam sla...Nemohu rict ze jse mi to splnilo jen proto ze jsem tam byla pred par dnami,ale jedno vam reknu kdyz jsi sednete naproti nekomu koho vubec neznate,a on vam zacne rikat veci z vasi minulosti ktere jsou pravda a stali se tak na tom neco je...a nelitu ze jsem tam sla a ani toho talire co to stalo.Dodala mi pocit ze nic neni tak hrozny jak to vypada,a jestli se mi splni co mi rekla tak budu ten nejstastnejsi clovek.Vsechno chce cas...Vsem drzim uprime palecky   CUS

33 alena | E-mail | 29. března 2008 v 15:47 | Reagovat

Dobry den vsichni,sedla jsem dnes k pocitaci,jelikoz mi to nedalo a chtela jsem se po navsteve u pani Weinrichove v tomto tydnu podivat na nejake recenze..Ja sama se jiz nekolik let zajimam o tarotove karty,astrologii,bylinky atd..kazdopadne se rada schazim s lidmi,kteri jsou stejne nasmerovani,jako ja..O pani Weinrichove jsem se dozvedela od svych zakaznic-ma profese je kadernice a ohlasy na ni byly veskrze kladne,proto jsem ji doporucovala dale,az za mnou prisla jednoho dne ma pritelkyne,ze by rada k "nejake kartarce" a ze da na me,vzhledem k tomu,ze se o veci mezi "nebem a zemi" zajimam a at ji tedy doporucim ja,za kym se obratit.A tak jsem si rekla,ze pujdu take a aspon uvidim,koho doporucuji.Prijeti bylo celkem normalni,necitila jsem ani odtazitost,ci neco jineho,negativniho,ovsem,co nasledovalo pri "vykladu" me primo sokovalo!!Kamaradka byla u pani  30minut,z toho ji pry polovinu casu vypravela o sve ceste po Indii,ze ktere se prave vratila,ja u ni byla 20minut!!NIKDY jsem nic takoveho nezazila,nejen,ze mi nerekla opravdu nic,probihalo to formou otazek,kolik mi je,jestli jsem vdana,kolik mam sourozencu.Nevymyslim si jedine slovo,opravdu mi nerekla jedinou vec ani z minulosti,ani z pritomnosti,ani z budoucnosti.Abych nekrivdila,mela jsem pry krasny karty.Ktere po 15minutach zabalila a vybafla na me,jestli se chci na neco zeptat..Vysla jsem nechapave z mistnosti a snazila se vycist na tvari sve pritelkyne,zda je ona spokojena..zaplatily jsme kazda 100Kc a venku se nejdrive tazave a nechapave divaly jedna na druhou a pak se uprimne rozesmaly.Takze jsme na tom nasly jedine pozitivum: "Diky pani Weirichova,prodlouzila jste nam smichem zivot.."Mozna pospichala(od 12ti pry ma promitani z Indie,jak sdelila me kamaradce),mozna se na nas nemohla napojit..nevime.Ale co opravdu vim-vim,jak se ma chovat profesional a pokud se neco z vyse popsaneho udalo,nemela by si brat za nevykonanou praci odmenu.Mam trosku pocit,jestli nesklouzla do materialniho sveta a nezachazi z darem,ktery ma od Pana Boha trosku hazardersky a suverene.Kazdopadne me hodnoceni,dojmy a pocity z teto pani kartarky jsou pouze a jen negativni.Rada to sdelim bez zloby i ji samotne,tak moc me to zasahlo..jen jsme v tu chvili,byly tak prekvapeny,ze jsme nebyly schopny vubec reagovat..Preji co nejmene takovych zkusenosti,krasny den,slunce v dusi i na rtech :o)

34 petra | 29. března 2008 v 22:03 | Reagovat

souhlasim

35 Danka | 2. dubna 2008 v 23:05 | Reagovat

Alenko, zaplatily jste obě jen 100 Kč ??? Nebo je to překlep a mělo to být 1000 Kč ? To bych tipovala spíše.

36 alena | E-mail | 14. dubna 2008 v 20:17 | Reagovat

:o) ano,samozrejme jsme kazda zaplatily 1000 Kc.Byl to preklep.

37 kata | 15. dubna 2008 v 10:28 | Reagovat

Mám přesně tu samou zkušenost jako Alena to co napsala sedí uplně přesně!!!!!! jako bych to psala já.Hezký den.

38 Bára | 16. dubna 2008 v 3:21 | Reagovat

Naprosto souhlasím s Káťou a Alenou.

39 peta | 29. května 2008 v 18:41 | Reagovat

take souhlasim,pani weinrichovou jsem navstivila na spoustu doporuceni a byla jsem jen trpce zklamana a chudsi o 1000,-.mejte se

40 Katy | 11. června 2008 v 13:32 | Reagovat

Zdravím všechny!

Přečetla jsem si se zaujetím příspěvky Vás všech a ráda bych se s Vámi také podělila o mojí zkušenost z pondělní schůzky s paní Weinrichovou. Objednala jsem se k ní, protože jsem se dostala do těžké partnerské situace, kdy nevím, jakým směrem se mám v životě vydat a jak se rozhodnout. Na paní Weinrichovou jsem měla skvělé reference, četla jsem si také její knihu a stránky. Musím říct, že jsem se také cítila zvláštně, když jsem asi 15 minut čekala na její příchod a ona mi pak s úsměvem na tváři sdělila, že se zpozdila, jelikož si musela dodělat nehty, které jí musely zaschnout. Přišlo mi to dost zvláštní, ale budiž.Pak začala vykládat a musím říct, že jsem byla překvapená věcmi, které mi z karet říkala a které nemohla ani náhodou vědět, jak z mé přítomnsoti, tak minulosti. Na to, že je taková proslulá kartářka, jsem byla překvapená, že se ptala na věk, rodinu a takové věci, nicméně jsem to brala, že to asi potřebuje, aby lépe mohla vykládat. To, co mi řekla, nebylo vůbec příjemné, upřímně řečeno to bylo dost bolestivé a ani náhodou jsem to nechtěla slyšet, co ale bylo více překvapující, bylo to úplný opak toho, co mi řekla jiná, sice méně známá kartářka, která se ale také trefila do minulosti a viděla věci, které nemohla ani náhodou znát. Tak teď babo raď, která z nich je správně? Je to jen pár dní od mé návštěvy u paní Weinrichové, proto se ještě nic nevyplnilo, ale řekla mi pár přesných informací, které se mají stát, jsem proto zvědavá, jak to dopadne. Dám určitě vědět.Nicméně při 15 minutovém zpoždění jsem byla za půl hodiny venku s ještě těžší hlavou, než když jsem tam přicházela.Nevím, jestli paní Weinrichové stačí u někoho půl hodiny, u jiného potřebuje hodinu, ale myslím si, že nad tímto přístupem by se paní Weinrichová měla zamyslet.Přeji krásný den

41 iva | E-mail | 30. června 2008 v 21:36 | Reagovat

Ma zkusenost se naprosto ale naprosto shoduje se zkusenosti Aleny. Prave jsem prijela od pani kartarky Weinrichove, ktera se me po celou dobu vykladu vyptavala na otazky ohledne rodiny, veku, co studuju, proc jsem se tedy vlastne s pritelem pohadala apod. Ve vysledku jsem si z vykladu vubec nic neodnesla. Ale take mam "krasne karty" Nakonec po 20 minutach mi podepsala knihu a pozadovala po me 2000 kc!!! Kdyz jsem se zarazila a rekla, ze mam pouze 1000kc, tedy kolik pozaduje na svych webovych strankach, tak se spokojila alespon s tim a rekla mi, ze ale na webu je jiz nova cena 2000kc, coz jak jsem ted zjistila vubec neni pravda. Diky ni jsem vylecena z predpovedi budoucnosti, a vzdy radsi budu spolehat na svuj instinkt.

42 Lenka | E-mail | 18. července 2008 v 14:59 | Reagovat

Já mám naprosto stejnou zkušenost, ale s paní kartarkou Evou Kudrovou z Čakovic. Celou dobu mi vyprávěla o své rodině a mě na vše odpovídala " možná to tak bude" " nechte tomu čas" Ale máte moc krásné karty.  

2000 vháji za takovou kravinu :-)

Asi dám příště taky jenom na svou vlastní intuici !

43 carodejka Michaela -Volejte Věštce | E-mail | Web | 3. září 2008 v 2:28 | Reagovat

lide , kteri  chteji pomahat ,si neberou 1000 kc za hodinu

www.zeptejsevestce.estranky.cz

44 Sharene | E-mail | 4. září 2008 v 10:05 | Reagovat

Evě Kudrové jsem volala, ale nakonec jsem to u ní zrušila a zašla jsem k známé pražské kartářce Janě Novákové. Údajně je i jasnovidná, bere si 500 Kč za hodinu, ale většinou to není ani hodina, jak jsem se posléze dozvěděla od ostatních lidí. Neřekla mi vůbec nic, během výkladu brala telefony a stále se omlouvala. Ze všech kartářek, které jsem k životu potřebovala,jsem vyléčená. Nevěřím nikomu a raději ty peníze "projím" :))) Snažím se spoléhat na své srdce a instinkt.

45 Pepa | 4. září 2008 v 13:54 | Reagovat

Neviděli jste někdo včera Top Star magazín na Primě? Myslím reportáž o zmizení majitele Miss a Gottlandu p. Jana Moťovského? Kartářka Marcela Košanová, co vystupuje na Primě ve Volejte Věštce předpověděla manželce Moťovského Kateřině, že stále žije! Už je přitom měsíc nezvěstný. Kartářka Zdena Weinrichová řekla, že už mezi námi není, že jí je to líto, že ale nežije! To jsem sám zvědav, co se potvrdí, která bude mít pravdu.

46 jana | E-mail | 7. září 2008 v 22:20 | Reagovat

k pani Zdene uz chodim tak nejak 5 let a opravdu se mi to vyplnilo.

47 Martina Soukupová | E-mail | Web | 13. září 2008 v 13:31 | Reagovat

Dobrý den,

tak jsem si přečetla rozhovor s paní Zdenou. Musím říci, že je opravdu dobrá, ale nesouhlasím s tím co řekla o napojení se po telefonu. Záleží totiž na tom, jak moc jste spojeni s Universem a někdo je více někdo méně. Mě stačí opravdu chvilka - jen pár slov a ihned jsem napojená.

Jak to vím? Jsem kartářka již řadu let a umím nejen vykládat, ale jiné věci. Upozorňuji, že pouze dobré věci.

Co se týče paní Zdeny - ona sama mne svoji knihou o výkladu z karet vlastně přivedla k této činnosti a mě se otevřela cesta pomáhání druhým. Narozdíl ale od Zdeny je ke mě lehké se objednat. Protože Zdena vykládá pouze prominentům.

Toto neberte jako reklamu, ale je to pouze konstatování. Jsem si vědomá, že umím a mám nadvědomí a tak vznikl i tento příspěvek.

Přeji krásný den

Martina - Angelmar

48 Dana Dobrevová | E-mail | 9. října 2008 v 15:07 | Reagovat

Nejsem vůbec žádná prominentní osoba a k p.Zdeně jsem se dostala náhodou.Byla jsem úplně na dně,když mne přijala.Rozhodila karty a já se nestačila divit.Vše co řekla byla pravda a taky se naplnilo.Svým taktním přístupem mne připravila i na nedobré věci,které mne čekaly.S její pomocí jsem vše překonala.Dnes už jsem v pohodě a pokud se nad mou hlavou začnou stahovat černé mráčky,vím za kým jít a poprosit o radu.Dana

49 Lukáš Berousek | E-mail | 12. listopadu 2008 v 2:14 | Reagovat

Předem vás všechny zdravím,vůbec se mi tady nezdají ty pomluvy co od většiny lidí chodily či stále chodí.Jsem věřící člověk stejně jako paní věštkyně a jestli některým zvás ublížila tím že se vás vyptavála na různé věci,nebo vám snad vykládala o jejím životě,,je to možná z velké části z toho důvodu,že z vaší aury(nebo jak se tomu říká) poznala že jste špatný člověk a nemohla ve vás ani nic dobrého přečíst jen špatné věci,tak na závěr jen řekla to co uznala za vhodné.Možná by se člověk měl prvně zamyslet nad sebou než začne soudit jiné.Dobrou noc Lukáš Berousek

50 Ája | E-mail | 12. prosince 2008 v 23:18 | Reagovat

zdravím všechny. Viděla jsem také Top star magazín. a ikdyž mám p. Košanovou ráda tak jsem sázela teda spíš na druhou předpověď. Paní kartářka W. mi teda přišla zajímavá ale nezapamatovala jsem si její jméno. Až dnes náhodou jsem se na něj dostala. Říkala jsem si, že bych za ní zašla, ale po dočtení téhle diskuse to vzdávám. Je fakt, že 2000czk co za výklad chce je teda síla. A kdybych tam měla být těch 20-30min tak to bych asi nevydýchala:-)

Protože fakt co když jsem naskrz špatnej člověk, úplně černej od zla a špatnosti, aura jako bota. A chudinka by mě musela vykázat třeba už po 10minutách a ještě si vzít ty peníze. To je vážně kvalitní názor:-)) Když se na někoho nemůžu napoji, třeba klidně proto že ho obklopuje aura zla a není co říct, tak mu vysvětlím že nemám svůj den a rozhodně ho nezkásnu...

Asi když chce jít člověk na karty stačí trochu pročíst diskuse,ať ví do čeho jde, aspoň trochu. No a zdravý úsudek samozřejmě. Kartářka co vám dá zaručený předpovědi co se stane, nestane, odejde, vrátí se, svatba , rozvod ... no tak to bych teda už nešla. Ale dřív mi přišly taky super, čekat jak se to vyplní nebo nevyplní. A pak říkat dobrý... nebo nadávat.

Ale je fakt že každý se dostane ke komu má, dozví se to co se má dozvědět a hlavně to na co má, co vůbec může pochopit, co vlastně řeší.

Vzala jsem kamarádku k naprosto skvělý kartářce, jediný co znám. Nebyla nijak nadšená, nic moc žádný předpovědi do budoucna. Došlo mi že nepochopila vůbec o co jde. Ale super kartářka (ve skutečnosti hotová katastrofa) její kámošce vyčetla (po té co z ní všechno vydolovala)že její vysněný přítel se zase ozve a to telefonem a zastaví se za ní v práci, a do týdne. Obvykle se jí totiž ozýval tak jednou za 3týdny a ty teď jaksi uplynuly. A do práce za ní chodí každej už jen pro to jakou dělá práci. A vyšlo to, chápeš to?! Vona je fakt dobrá! :-)))

Tak přeji štěstí, ať najdete toho koho hledáte

51 Ája | E-mail | 12. prosince 2008 v 23:26 | Reagovat

jo ještě ta myšlenka. Budoucnost si každý tvoří sám, každým dnem, každou myšlenkou a věcma co dělá nebo nedělá. Dobrá kartářka vám poradí na jaké jste cestě, kam jdete, kam můžete jít, co vám brání většinou v sobě dojít svýho cíle, odkryje vám problémy které máte v souvislostech. Ale těžko vám může nalinkovat na rok dopředu budoucnost tak takhle přesně se to stane, ještě si na mě vzpomenete apod. Ikdyž i to je možný...když si třeba po věštbě dáte ruce do klína  a budete jen vyčkávat jak se vše uskládá. A to spousta lidí taky dělá....

52 vladka | E-mail | 2. ledna 2009 v 15:12 | Reagovat

Dobry den

Chtela jsem se zeptat, jestli nekdo nema

kontaktni cislo na Zdenu Weinrichovou. Rada

bych ji navstivila. Diky vsem, kdo odpovi

53 Michaela | 15. ledna 2009 v 11:00 | Reagovat

číslo je na strankách www.weinrichova.cz

už jsem se taky objednala ale stojí to 2000Kč tak jsem zvědavá asi nebudu po zbytek měsíce jíst. Ale potřebuji vědět co mě čeká.Nebo aspoň přibližně.

Máte někdo nějaký zkušenosti s cenou a placením u p. W.????

54 Jana | 23. ledna 2009 v 13:32 | Reagovat

Zdravím,

byla jsem u paní W. a také musím přiznat, že na mě trochu děsivě působila cena a když jsem pak viděla luxusní hnízdečko, říkala jsem si jsetli jsem nevlezla do komerční pasti paní W.

Ale paní W. mě svým přístupem přesvědčila, že tomu tak není - opravdu se mi věnovala (více jak hodinu) - myslím, že s každým stráví tolik času, kolik jeho situace vyžaduje. Byla neuvěřitelně pozitivní. Jednou jsem už byla u jiné kartářky a pak jsem si uvědomila, že věštila na základě toho, co ze mne vytáhla. Paní W. jsem proto vůbec nic neřekla a ani nenaznačovala to, po čem toužím a jaké mám problémy. Paní W. po mém zamíchání karet a po chvilce jejího míchání a rozkládání karet naprosto přesně popsala mou situaci. A nešlo o nějaké obecné věci, které se mohou týkat každého druhého, ale mluvila naprosto konkrétně. Nebála se jít na detaily. Musím přiznat, že mě dostala. Není to dlouho, co jsem u ní byla, tak zatím nemohu napsat přesnost věštby do budoucna, ale to jak k ní došla mě přesvědčilo o jejích schopnostech.

55 vladka | E-mail | 29. ledna 2009 v 22:55 | Reagovat

Byla jsem u pani Z. Weinrichove a musim priznat,

ze se do minulosti trefila tak presne, ze mi to vrta hlavou jeste dnes. Co mi rekla do budoucna se jeste nesplnilo, nevim, asi je jeste brzo, byla jsem u ni pred mesicem. Venovala se mi presnou hodinu, i kdyz i tak 2000 je hodne. Pokud se mi predpoved vyplni, tak urcite dam vedet a pani Zdenu az budu potrebovat znovu navstivim

56 vladka | E-mail | 1. února 2009 v 14:03 | Reagovat

Moc dekuji Michaelo, za tu e adresu, kde jsem nasla telefoni cislo i adresu. Uz jste byla byla u p Weinrichove?

57 Jana | 4. března 2009 v 15:33 | Reagovat

Ještě jednou ahoj,

chtěla bych se zeptat těch lidí, kteří u paní W. byli, jak jim předpovědi vyšli. Já mám zatím skóre, že se paní W. trefila do přítomnosti a minulosti, ale budoucnost zatím nic. Nedostala jsem nějaké rady, kterými bych se mohla "neřídit" a předpovědi by nevyšli, tak čekám.

Zatím jsem negativní věci na paní W. četla třeba co se týkalo předpovědí na soutěže a tak, ale co po osobním kontaktu? Po jaké době si řeknete, že se netrefila?

Také bych chtěla řici, že 2000 se mi zdálo hodně, ale jak zde lidé píší, že u ní strávili 20min., to se mi nestalo.

Díky za postřehy

58 jana2 | 6. března 2009 v 13:53 | Reagovat

Tak tedy pár postřehů. Znám paní Weinrichovou už několik let. 2000 Kč mně také nejprve vylekalo, ani ne tak kvůli mně, ale zda si ji budou moct dovolit ti, co ji opravdu potřebují. Na malou chvíli jsem zapochybovala, zda nejde o zkomerčnění této duchovní služby, což by se mohlo odrazit i na její kvalitě, na napojení na "vyšší sféry", za předpokladu, že to tak funguje. Vysvětlila mi však, že už se cítila sama velmi vyčerpaná, takže musela svá sezení omezit. A ještě jeden zajímavý důvod. Lidé si prý snadno zvyknou a chtěli by stále něco řešit podle karet, nějaké nápovědy, ale to není možné. Pak pro ně bude třeba zvýšená cena určitým omezením a půjdou k ní třeba jen jednou za rok. To mi připadá dost rozumné. Až budu mít chvilku, tak se ještě zastavím ohledně předpovědí a jejich naplnění.

59 jana2 | 7. března 2009 v 14:14 | Reagovat

K příspěvku č. 11  Zdeněk, 25.7.2007 03:26:

Souhlasím s vámi z hlediska marketingu, ale faktem je, že paní Weinrichová se "prodávat" nepotřebuje", naopak svou činnost omezuje. Jinak všechno závisí od úhlu našeho pohledu. Každý máme jistou karmu, ale také svobodnou vůli. Na každém z nás záleží, jak se svým životem v rámci daných mantinelů naložíme. Kartář nekartář.

60 Jana | 23. března 2009 v 16:44 | Reagovat

Ještě jednou zdravím - hl. paní Soukupovou. Nemyslím si, že k paní Weinrichové je těžké se objednat - nejsem celebrita a ani známá od přátel paní W. - neznala mě, neviděla mě a objednána jsem byla do 1 týdne. Tak to bych řekla, že pokud má někdo špatné zkušenosti s objednávkou, tak asi měla paní W. moc práce a ne, že by odmítala necelebrity.

61 Barča | E-mail | 24. března 2009 v 16:10 | Reagovat

Ahoj,

u pí Weinrichové jsem byla asi před 4 lety. Byla jsem objednána na určitou hodinu ale bohužel jsem musela dalších zhruba 50 min čekat než mě přijme. Omluvila se s tím že potřebovala dohodnout něco pro děti kterým pomáhá. Výklad samotný trval kolem 30 min. v některých věcech se trefila a v některých ne. Veškeré podstatné informace mi zdělila během 10 min a zbylých 20 min stále hovořila o jedné události, která v mém životě neexistovala a stále neexistuje. Odcházela jsem s celkovým pocitem že jsem se něco dozvěděla.

Rozhodnutí je na vás :-)

62 Sandra | E-mail | 1. dubna 2009 v 0:11 | Reagovat

Tak si tu pročítám diskusy a nechápu jednu věc ..když se vám zdá 1000 nebo 2000,-hodně peněz proč tam chodíte?

Paní Weinrichovou znám hodně dlouho a jen tak si tolik peněz neúčtuje..jinak souhlasím s Janou...ale co ....vždycky když je nějaká diskuse najdou se pozitivní i negativní ohlasy a to jen z toho důvodu,protože nejsme stejní každej upřednostnuje něco jinýho a každý si od něčeho slibuje něco jiného...At každý dělá jak myslí...Zdravím Zdenu:-)

63 eva šedová | E-mail | 10. června 2009 v 19:57 | Reagovat

u paní zdeny jsem byla nedávno,je tomu tak tři týdny,jsem normální pracující žena,žádná celebrita překvapují mě zde uvedené negativní komentáře,paní zdena byla velice milá a pozitivní,věnovala mi tolik času,kolik bylo třeba k vyřešení mých otázek,zatím nemohu vědět,zda se mi předpovědi splní,ale doufám v to a věřím jí.mohu ale říci,že o lidech a situacich věděla věci,které by bez svých schopností vědět nemohla.při odchodu mi darovala svou knihu s věnováním.když je mi těšžko,položím si na ní ruku a vzpomenu si na paní zdenu a její předpověd.peněz rozhodně nelituji,již jsem pár kartářek poznala a od paní zdeny jsem odcházela s důvěrou v srdci.určitě se jí ozvu jakmile se její předpovědi začnou naplnovat a já v to věřím.tímto jí moc pozdravuji a díky za naději..eva

64 Kristina | 21. června 2009 v 17:53 | Reagovat

Dobry den,

u paní Zdeny jsem byla v březnu a musím říct, ze to byl pro mne velky zazitek a penez rozhodne nelituji.Byla mila, přitomnost odhadla perfektne.Uz se mi nektere veci z jeji predpovedi dokonce splnily.Na tu nejdulezitejsi jeste cekam, tak doufam, ze se taky naplni:-)))Zdravim Kristina

65 Jana | 22. června 2009 v 16:00 | Reagovat

Ahoj,
vracím se ke k vám - byla jsem u paní W. asi tak před půl rokem, myslíte, že to je ještě brzy na splnění předpovědí? Jak jsem psala, paní W. se trefila do přít. i současnosti, ale budoucnost ještě nic.
Nevím, paní W. mi nedala žádné rady, tak zatím čekám.
Po jaké době se vám předpovědi vyplnily?
Dík

66 eva | E-mail | 10. července 2009 v 16:46 | Reagovat

ahoj jano,sama paní zdena ti určitě řekla,že její předpovědi se plní do roka maximálně do třech let.to chce trpělivost.hned se ti splní jen to co je hned hned aktualní.co mi paní zdena řekla ohledně mé dovolené se již splnilo.na další si musíme počkat.zdravím a nemysli na to,žij,až to přijde poznáš to.

67 Katka | 13. července 2009 v 7:37 | Reagovat

Vsechny zdravim,

ja byla u pani Weinrichove poprve pred 5 lety a nasledne pak po trech letech. Obe navstevy byly naprosto rozdilne.

Pri prvni byla pani Weinrichova opravdu mila, stravila jsem u ni vice, nez hodinu a musim rici, ze se mi dodnes postupne vse naplnuje. Je nutne, ale podotknout, ze vestba se zacala opravdu naplnovat, az s odstupem cca 3 let. V dobe, kdy jsem na ni, uz davno zapomnela. Musim se take priznat, ze tomu co mi pani Weinrichova kdysi predpovedela jsem neprikladala moc velkou vahu, nebot jsem si byla jista tim, ze takove veci se me netykaji a ani me ambice nejsou takove, abych o nektere usilovala. Bohuzel se, ale naplnila i predpoved nekolika umrti v nejblizsi rodine, ktera nasledovala vzdy par tydnu po sobe.

Pokud jde o druhou navstevu tak tam prislo velke zklamani. Na pani Weinrichovou jsem musela cekat, vyklad rozhodne netrval hodinu a temer nic jsem se nedozvedela.

Nicmene jsou to dalsi tri roky, me vestby z prvniho setkani jsou temer naplneny a ja se chystam k pani Weinrichove znovu. Do tretice vseho dobreho:-).

Katka

68 ajven | 10. září 2009 v 14:21 | Reagovat

Reaguji na příspěvek ke kartářce Janě Novákové. Já u ní byla a v mém případě se zatím nevyplnilo nic, bohužel. Pár týdnů přede mnou u ní byla kamarádka (je to cca 2 roky zpátky) vdaná, právě s manželem rekonstruovali byt, průměrné manželství, ale pohoda, klídek. Jana jí řekla, že se rozvede, najde si nového přítele - znovu se vdá, bude stavět domeček a ještě si téměř ve 40 letech pořídí holčičku a vyhraje ve sportce hodně peněz. Když mi to líčila, měly jsme z toho srandu. Nyní po 2 letech musím konstatovat, že se na jaře rozvedla, po rozvodu měla 1 vztah, který nevyšel, ale teď v srpnu se vdala za děsnýho sympaťáka, který by ji na rukou nosil a který než se seznámili začal přestavovat dům, takže nyní bydlí na staveništi (zatím :)), pár dní před svatbou zjistila, že je těhotná, aniž by se snažili (co to bude, bude vědět za 3 týdny). Tohle není normální. Takže čekáme že to bude holčička a poslední, co se ještě nesplnilo je ta výhra ve sportce. Potom to bude komplet. Asi máme každý tu správnou dobu, kdy se máme něco dozvědět.

69 Martin | E-mail | 16. října 2009 v 17:34 | Reagovat

Můžu poprosit rovněž o tel. číslo?

70 Jola | 17. října 2009 v 14:48 | Reagovat

pro ajven:

Tak to je tedy bomba! Jen jestli ta dotyčná kamarádka si to nevzala tak k srdci, že se podle toho začla striktně chovat. Rozhodně, pokud i vyhraje ve Sportce, tak pak těmto schopnostem uvěřím, protože to asi ovlivnit moc nelze, nebo lze?  :-))
Dejte určitě vědět!!!

71 Václav Schubert | E-mail | 14. listopadu 2009 v 19:01 | Reagovat

Ahoj Zdeno, jestli jsi Zdena od Macka, tak tě moc zdravím a posilám hodně pozdravú z Teplic. Venda

72 vasa | E-mail | 19. listopadu 2009 v 10:26 | Reagovat

Řiká se věř a vira tva tě uzdravi,
pročítam vase hodnoceni a vidim jak se nazory ruzni,osobne znam par lidi,kterym vestby vysly do puntiku a pak lidi,kterym nevyslo u stejnych kartarek nic,myslim ze vse zalezi i na vasem pristupu a na vasi vire.
To tajemno je stejne nadherna vec,skoda jen,ze ja sam tak malo verim,zivot by byl lehci.

73 magda | E-mail | 20. listopadu 2009 v 14:12 | Reagovat

dobrý den.Poc bych potřebovala pomoc před měsícem se semnmou rozešel přítel bez udání duvodu byli jsme spolu tři krásné roky nevím co se stalo nechápu to dost se ted trápím moc ho miluji co mám dělat jak ho mužu přivolat spět pomocte mi ted jsme kamarádí a no mi říka že vše ukáže čas ale já nemohu čekat když ho tolik miluji co mama dělat nebo mám nějakou šanci že budem zase spolu,moc díky

74 Jana | 24. listopadu 2009 v 14:23 | Reagovat

Milá Magdo, návod, jak přivolat přítele ti zřejmě kartářka nedá - můžeš se jí zeptat třeba jestli vidí vaší společnou budoucnost nebo jestli děláš něco špatně. Jen neměj představu, že kartářka ti partnera přičaruje zpět, tak by to opravdu nešlo a myslím, že p.W. by asi s něčím takovým nesouhlasila. Bylo by to, i kdyby to v její moci bylo, zneužívání moci. Každopádně ti přeji hodně štěsí - třeba je tvým životním partnerem někdo jiný, nebo se k tobě má vrátit.
Mě se zatím věštba paní W. nevyplnila, ale byla jsem u ní v únoru, tak myslím, že je ještě čas. Myslím ale, že je dobrá - mnohým se už její věštby splnily a myslím, že svou práci děllá postivě. Alespoň tak na mě působila. Uvidíš.
Je tady ještě někdo, kdo u paní W. byl a věštba mu vyšla?

75 Jana | 9. prosince 2009 v 10:03 | Reagovat

Zdravím vše - slibuji že již naposledy. Navštívila jsem paní W. podruhé. A co se nestalo? Předpovědi se lišili! Defakto paní W. popřela svou předpověď z minula systémem Ano - Ne. Tímto bych chtěla říci, že někoho vyjde poněkud draho ponaučení. Musím říci, že paní W. se minule trefila do popisu současných událostí - nyní nic vlasně neřekla. Jako už více lidí jsem z ní měla pokaždé úplně jiný pocit. Minule byla vlídnější, tentokrát jsem měla pocit, že ji obtěžuji (což za její cenu je na zamyšlení). Asi něco funguje, něco vyjde a něco zas ne. Tak bych to shrnula, že nevím, čemu bych u ní tedy měla věřit. Z první předpovědi (rok nazpět) se zatím předpověď nesplnila. Je to asi trochu sázka. Každopádně já si už paní W. vykládat nenechám - 4000 Kč a vlastně nevím, co má vyjít. Tak jako tak to bude správně - mám obě odpovědi (ano i ne). Ale já s tím spokojená nejsem. Obrázek nechávám na vás.

76 martina | 25. dubna 2010 v 11:51 | Reagovat

zdravim vse....i ja byla u p. W. na vykladu karet je tomu asi 2 roky zpatky, nemuzu rict ze by byla mila ani neprijemna, byla odmerena a dustojna, spise bych to ale brala, ze se musela soustredit coz k vykladu patri. Moji minulost i pritomnost mi rekla s absolutni presnosti, do budoucna jsem potrebovala nasmerovat a p.W. me nasmerovala. Rekla mi at jdu do toho s vysledkem happyendu, ja ji poslechla a vysledek byl (je) katastrofalni ze ted nedelam nic jineho nez chodim po psyhiatrech a lecim se.
co vice dodat?? nemuzu na nic vsak rict nic spatneho, byla to moje volba tam jit. Ano, i mne se venovala jen asi 30min a mela jsem krasne karty a budu velmi stastna.
Je mi to velmi lito ze to tak dopadlo a velmi se trapim. Mejte se

77 Jana | 27. dubna 2010 v 15:44 | Reagovat

Milá Martino,
z věštby p. Weinrichové si nic nedělej - mě předpověděla různé věci a nic se nesplnilo. Dokonce si ve výkladech odporovala. Na podruhé se mě ptala, proč jsem u ní byla poprvé a pak, co vyšlo - a já jí upřímě řekla, že nic, včetně toho nejdůležitějšího. Podle mě si řekla: "když to nevyšlo tak, předpovím opak!" Nedávej moc takové ženě, která těží z úzkostí druhých - stačí, žes jí dala peníze. Mě tato zkušenost vyšla na docela dost. Potřebovala jsem pomoci a p. W. na mě napoprvé působila dobře. Na podruhé naprostý otřes. A ano, také mi říkala, jaké mám skvélé karty a jak mi to vyjde.
Martino, život - i když nám připadá těžký, ráno nemáme motivaci vstát a říkáme si, že bychom raději nebyli - nemůžou ovládat takoví lidé, jako je tato dáma. Držím ti palce ať vše zvládneš.
Přeju paní W., aby si uvedomila, co svým slovem způsobuje.

78 Jana | E-mail | 10. července 2010 v 23:59 | Reagovat

Dobry vecer vsem chtela nych taky navstivit pani Zdenu jen nevim kde sidli a kolik to stoji moc dekuji za odpoved Jana

79 Jolana | E-mail | 8. října 2010 v 15:07 | Reagovat

[1]:já karty vykládat umím a vše se plní známým taky

80 Jana 1 | 16. března 2011 v 12:13 | Reagovat

Dobrý den,
s odstupem doby (bez emotivního zabarvení) bych chtěla tady říci, že mi opravdu od p. Weinrichové výklad nevyšel. A to ani ťuk. Nevím samozřejmě, jak se jí daří u jiných lidí, možná jí to u někoho funguje. Ale za 2000,-, které si za jeden (se mnou nestrávíla ani hodinu) řekne, je to podle mne dost velký risk. Přeci jen, když jdeme z nějakého popudu ke kartářce, tak by to mělo být trochu vícee než sázka do loterie.
No - přeji Vám všem, aby se Vám dařilo.

81 gucci bags | E-mail | Web | 6. srpna 2011 v 8:41 | Reagovat

Juicy Couture  
Juicy couture outlet  
Juicy Couture handbags  
Juicy Couture swimwear  
Juicy Couture outlet  
Juicy Couture tracksuits
juicy couture handbag
juicy couture laptop case  
juicy couture tracksuits  
juicy couture kids
juicy couture dog carrier  
juicy wallets
juicy couture wallets
juicy couture dog carrier bags  
juicy couture kids sale
juicy couture shoes
juicy couture wallets
news about Juicy Couture Handbags
juicy dog carrier
juicy couture
juicy couture july
juicy couture dog
kids couture
light pink and green
light pink bikini
my luxary juicy couture

Louis Vuitton  
Louis Vuitton wallet  
Louis Vuitton handbags  
Louis Vuitton online  
Louis Vuitton outlet online
louis vuitton handbag
louis vuitton m51130
louis vuitton taiga lozan
lv m93166
lv acoma briefcase
leather bags
louis vuitton bags
louis vuitton mini pochette accessoires replica
louis vuitton monogram idylle fantaisie m40408
louis vuitton n60826
louis vuitton possession carre
prada tessuto saffian nero
lv mens brazza wallet
louis vuitton sabbia rose

Gucci
Gucci Wallet  
Gucci Handbags  
Gucci outlet  
Gucci outlet online  
Gucci sale
cheap gucci handbags
gucci 257032
gucci bag
gucci bags
247183 ftaqt 9643
257026 fwhdg9662
257061 ffkpg 8420
bamboo bar medium hobo
gucci handbags news
gucci mayfair medium hobo
gucci totes
gucci wallet white 257019
gucci 257003
sunset gucci handbag
gucci model 203550
gucci new wallet 2569
gucci hobo bags news
gucci joy boston bag rome
cgeap gucci earrings
cheap gucci bags
gucci 257047
gucci 257053
gucci 189833

Christian Louboutin Cheap Christian Louboutin Shoes discount Christian Louboutin Boots Christian Louboutin Christian Louboutin Shoes Discount Christian Louboutin Shoes Christian Louboutin Sale Discount Louboutin Shoe Louboutin Sale Discount Louboutin Christian Louboutin Pumps Christian Louboutin Pointed Toe Pumps Christian Louboutin Peep Toe Pumps Christian Louboutin Mary Jane Pumps Christian Louboutin Slingbacks Christian Louboutin Evening Christian Louboutin Sandals Christian Louboutin Wedges Christian Louboutin Flats Christian Louboutin Sandal Booties Christian Louboutin Ankle Boots Christian Louboutin Boots Christian Louboutin Thigh High Boots Christian Louboutin Sneakers Christian Louboutin Men Shoes Cheap Louboutin Shoes Christian Louboutin Outlets Discount Christian Louboutin Christian Louboutin Sale Christian Louboutin Shoes Christian Louboutin New Arrivals Christian Louboutin Shoes Christian Louboutin Boots Christian Louboutin Ankle Boots Christian Louboutin Pumps Christian Louboutin Rolando Pumps Christian Louboutin Mary Jane Pumps Christian Louboutin Peep Toe Pumps Christian Louboutin Platform Pumps Christian Louboutin Evening Christian Louboutin Wedges Christian Louboutin Flats Christian Louboutin Sneakers Christian Louboutin Sandals Christian Louboutin Slingbacks

82 Monkri | E-mail | 15. června 2012 v 12:50 | Reagovat

[80]:Já jsem u paní Weinrichové také byla. Zaplatila 2000,- Kč a jediné v čem se trefila byly moje problémy ženského rázu (s menstruací), tedy současnost. Do budoucnosti neuhodla vůůůůůbec nic.    Jinak vůbec, ale vůbec nic. Nechápu, jak může vykládat a tvrdit, že jí vše vychází. Jak k ní můžou známé osobnosti chodit a tvrdit, jaká je úžasná. Vzhledem k tomu, že špatné zkušenosti s ní má více lidí, nechápu, jak může svou práci vykonávat a že  na ní ještě nikdo nepodal oznámení za podvod. K lékaři také přece nechodíme s tím, že se možná trefí.

83 Alice JG | E-mail | 5. prosince 2012 v 12:49 | Reagovat

Dobry den, navstivila jsem pani kartarku Weinrichovou tento rok. Nemohu rici, ze bych s jejim vykladem byla spokojena, ba naopak. Chtela jsem odpoved jen na jednu otazku na cez mi pani Weinrichova odpovedela, ze ptat se nemam,ze mi vse povi sama. Zacla o zdravi a o mych bolestech zad. Zadne bolesti zad jsem nikdy nemela a tak jsem ji prerusila, ze tohle tema muzeme vynechat. Dale pokracovala o rodine. Rikala mi, ze mam sourozence a jestli to nejsou sourozenci tak mam deti. Ha ha, nemam ani sourozence a ani jeste nemam deti. Prerusila jsem ji znovu a rovnou jsem ji rekla mou otazku, na kterou mi ale nebyla schopna odpovedet. Pry karty si nepreji abych to vedela. Ma otazka byla jednoducha - ptala jsem se jak to dopadne v mem manzelstvi. Odpovedi jsem se moc nedockala a tak jsem ukoncila nase sezeni po 40 min a pani Weinrichova zadala 2 tisice korun. Myslim, ze pani Weinrychova je podvodnice a 2 tis za hodinu je na jeji vyklad velmi moc. Jeji vyklad bych ohodnila tak na 200 korun a ne 2000. Byla jsem pani Weinrichovou velmi zklamana a uz ji nikdy nenanvstivim. Doporucit mohu pani Soukupovou. Je to vyborna kartarka a chodim k ni uz dlouho a stale se  k ni vracim. Pani Weinrichova by se mela hodne ucit od pani Soukupove. S pozdravem A.J.G.

84 Alice JG | E-mail | 5. prosince 2012 v 13:16 | Reagovat

Plne souhlasim s pani Monkri a se vsemi co maji a meli spatne zkusenosti s pani Weinrichovou - pripada mi, ze je to nejhorsi kartarka vsech dob. A zadat 2tis korun????? To je lichva. Divim se, ze uz neni ve vezeni za podvody.....[82]:

85 wedding dresses | E-mail | Web | 10. ledna 2013 v 9:26 | Reagovat

Thank you very much for writing this excellent information! Looking forward to reading more posts.
http://www.elsedress.org

86 Kateřina | 19. května 2013 v 9:11 | Reagovat

No koukám co zde píšete a jen žasnu:D jak si někdo mže vzít  1000 Kč za pul hodiny? a nic vám při tom neřekne...
Jsem kartářka a v životě bych takhle lidi neoškubala.. za výklad 1-2 hodiny si  beru  200 Kč a myslím ,že to je optimální částka. Lidé se ke mě často vrací a  s tím, že se věštba naplnilaa požadují další výklady... Jen mě opravdu zaráží tento přístup. Kartáři,věštci by měli spíše pomáhat svým klientum a né je oškubat jak kuřata  pro nějaké obecné výklady,které se hodí na všechny... Hezký den:-)

87 Alena | 21. července 2013 v 20:39 | Reagovat

Dobrý den, já chodím ke Zdeničce několik let a pokaždé mi její výklad vyšel a mnohdy mě dopředu varovala když mi hrozilo nejaké nebezpečí. Vždy se mi věnovala více jak hodinu, docela mě udivují komentáře které tady čtu. Já mohu paní Weinrichovou jen a jen doporučit. Mnoho mých známých k ní opakovaně stále chodí. To mě utvrzuje, že je velice dobrá kartářka a cena je adekvátní.

88 Jana | 11. srpna 2013 v 22:20 | Reagovat

Zdravím, jde ji jen o peníze jako každé Kočanová, Anie ta je ještě k tomu blázen.Jsou to vyhozené peníze z nám daleko lepší, profesionálky kartářky ty si tolik peněz neberou. A věští celebritám také.Pomodlit napojit je to jen komedie jak prodloužit čas. A přitom má pořád strach paní má v životě velký chaos.

89 jarysek525 | E-mail | 11. března 2014 v 10:10 | Reagovat

[1]:Paní Weinrichovou mohu jen doporučit.
Chodím k ní již 5let a jednou za rok si nechávám vykládat karty.
Není jediná věc,která by nebyla tak jak řekla.Nikdy jsem tomu moc nevěřila,ale nyní jsem přesvědčená o odbornících,kteří rozumí tomu co dělají.Paní Zdena mezi ně určitě patří.

90 Nikol | E-mail | 11. března 2014 v 10:12 | Reagovat

Hezký den, taky bych se s Vámi chtěla podělit o mou zkušenost. K paní Zdence chodím už 10 let. Pro mě je to vyjímečný člověk, který má nadpřirozené schopnosti. Během této doby mi předpověděla to, co se ve skutečnosti stalo. Nebyly to obecné věci. Jak mohla vědět, že má nejbližší kamarádka 2xpotratí a na potřetí to vyjde, nebo , že se do roka rozvedu, že budu mít soud, který dobře dopadne, že mého otce někdo napadne a bude v nemocnici a mnoho dalších a významnějších věcí v mém životě, které zde nechci uvádět. Paní Zdenka se může zdát někdy nepříjemná, ale zkuste si představit ten nápor na psychiku, který ona má, všechny ty starosti a problémy lidí. A to, že si bere peníze, jak někdo uvedl, že si dobrá kartářka nebere, mi přijde k smíchu. Z čeho  má jako žít, když celé dny vykládá jen karty, asi lízat omítku. Myslím, že kdyby dobrá nebyla, nemá takovou klientelu, která mluví za vše. V mém okolí je spoustu známých, kteří s ní mají zkušenosti a nikdy jsem neslyšela jedinou křivdu. Vynáší ji do nebes. Navíc dělá numerologii, která je přesná. Když ji sdělíte své datum narození, řekne Vám přesně, jaký jste člověk a to Vám mluví z duše taky za své negativní charakterové vlastnosti, které si ani nejste schopni sami přiznat. Takže za mě určitě nemůžu říct žadnou kritiku a ani nevěřím těmto textům. Jsou lidé, kteří kartám nevěří a ani ničemu nadpřirozenému a vysmívají se tomu nebo to jsou lidé, kteří se snaží o konkurenční boj. To je můj názor.

91 Renata | 21. května 2014 v 17:02 | Reagovat

[5]: Ráda bych se též připojila k diskusi.
Byla jsem u paní Weinrichové 2x. Když jsem u ní byla poprvé, byla jsem velmi překvapená z jejího výkladu co se týká mé minulosti, věděla z mé minulosti věci, které ví jen málokdo, které nejsou možné si jen tak vydedukovat, byla velmi konkrétní. O mé minulosti věděla 95%. Co se týká budoucnosti předpověděla mi mnoho věcí, které se odehrají do roka. Já sama nevěřila že se stanou a říkala jsem jí, že není ani možné aby se staly.......a přece se staly. Když jsem byla u paní Weinrichové podruhé zase mi předpověděla věci, které byly velmi konkrétní a též se staly. Paní Weinrichové si vážím, v mém srdci si našla místo!

92 Petra | E-mail | 14. září 2014 v 23:05 | Reagovat

Mohl abych pekne poprosit na kontakt pro pani Zdenu, kartářku? Líbí se mi moc Moc  ráda bych k ní zašla, ale nevím spojení, ani kde sídlí. Líbí se mi moc ty recenze o ní. Moc děkuji předem.

93 Jan | Pondělí v 19:20 | Reagovat

Telefoní číslo na paní Zdenu 731 517 655. Chodím na výklad pravidelně a jsem velice spokojený. Její věštba mi vždy vyšla a hodně mi pomohla nasměrovat správným směrem  převážně v oblasti podnikání ale i v soukromém životě. Paní Zdeny si velice vážím. Jan

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.